فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۴-۰۳
1909
اطلاعات تماس
آقای مشتاقی
051-32233133
051-32217052
09151154559
مشهد - بین آخوند خراسانی 8 و 10 - پلاک 896 - واحد 2

فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد

فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد
فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۴-۰۳
1909

فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد

فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد برای منازل مسکونی ، آپارتمان ها ، دفاتر و شرکت ها

انواع آیفون های کوماکس ، سوزوکی ، تابا ، تک نما ، الکتروپیک و ...

نصب و سرویس آیفون های تصویری ، مانیتور های رنگی از 3 تا 10 اینچ

مانیتور های رنگی با حافظه جهت ذخیره تصاویر و عکس و ...

قابلیت اتصال به چند پنل و برقراری ارتباط بین واحد های داخلی

پنل هایی با لنز سونی دید در شب در مدل های کدینگ و شاسی دار

تعمیرکار تخصصی دارای مدرک فوق لیسانس برق و الکترونیک و تکنسین های ماهر و با تجربه با سابقه کاری در زمینه تعمیرات تخصصی آیفون تصویری و آیفون صوتی در خدمت شما هستند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد با ما تماس حاصل فرمایید .

فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد در این مقاله توضیحاتی درباره مزیت های آیفون تصویری را برای شما بازگو میکند : هر نوع ملکی به روشی برای نظارت بر فعالیت های ورود و خروج درب و کنترل اینکه چه کسی به درب دسترسی دارد یا نیاز دارد ، به عنوان مالک ، توسعه‌دهنده یا مدیر ، باید اطمینان حاصل کند که ساختمان شما دارای یک راه مطمئن و قابل قبول برای تسهیل دسترسی مستاجران ، مهمانان ، کارکنان و ارائه‌دهندگان خدمات از طریق درب ورودی ساختمان است . یکی از روش های رایج کنترل ورودی و خروجی از درب را فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد برای شما فراهم کرده است . فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد که اغلب در خانه های یک خانواده ، دفاتر کوچک و ساختمان های آپارتمانی نصب می شوند ، به ساکنان این امکان را می دهد که قبل از ورود مهمانان به خانه با آنها صحبت کنند . در این مقاله ، ما به بررسی عمیق آیفون تصویری در مشهد ، نحوه عملکرد آن و کاستی های آن صحبت خواهیم کرد . فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد چیست؟ فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد جزء وسایل اصلی درون خانه و سیستم ورود و خروج درب خانه است . فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد یک وسیله الکترونیکی است که ارتباط و دسترسی به اموال بین بازدیدکنندگان و مستاجران را تسهیل می کند . فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد در داخل واحدهای آپارتمانی جداگانه قرار می گیرند . به طور معمول ، این دستگاه ‌ها روی دیوار نصب می‌شوند و شامل دکمه ‌ها یا یک گوشی برای مستاجرین می‌شوند تا بتوانند در ورودی ساختمان با مهمانان صحبت کنند . فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد درون واحدی به سخت افزار فضای باز نصب شده و در ورودی ملک  متصل می شود . برخی از سیستم ها بر روی یک خط ثابت کار می کنند ، در حالی که برخی دیگر داده ها را به صورت بی سیم از طریق اینترنت انتقال می دهند . سیستم ‌های جدیدتر همچنین از ویدئو پشتیبانی می‌کنند و به مستاجرین اجازه می‌دهند هویت بازدیدکنندگان را قبل از ورود به داخل ، به صورت بصری تایید کنند . دکمه ها : هر دکمه به آیفون یک واحد خاص متصل می شود . علاوه بر این ، پنل بیرونی دارای میکروفون و بلندگو است . فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد : آیفون های داخل واحد جزء واقعی این سیستم هستند . آنها در داخل هر واحد در یک ملک نصب می شوند . بسیاری از فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد درب ورودی شامل گوشی های تلفن سیمی هستند که مستاجران روی صفحه کلید یا یک دکمه "باز کردن در" تعیین شده را فشار می دهند تا قفل در را از راه دور باز کنند . باز کردن درب به کمک فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد : شما به مکانیزم باز کردن درب با قفل الکتریکی یا مغناطیسی نیاز دارید تا بتوانید پس از دیدن بازدیدکنندگان از آیفون تصویری از راه دور در را باز کنید .

کلمات کلیدی :

فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد آدرس فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد شماره تماس فروش و خدمات آیفون تصویری در مشهد فروش آیفون تصویری در مشهد آدرس فروش آیفون تصویری در مشهد شماره تماس فروش آیفون تصویری در مشهد خدمات آیفون تصویری در مشهد آدرس خدمات آیفون تصویری در مشهد شماره تماس خدمات آیفون تصویری در مشهد
پیامک      تماس     09151154559
تماس     051-32233133
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی